با سهم مانند بزرگان جهان سرمایه‌گذاری کنید
با برنامه تحلیلگر هوشمندسهم در بورس موفق شوید!
اگر از بورس و سرمایه‌گذاری در آن اطلاعات کمی دارید و تمایل دارید به جمع سرمایه‌گذاران در بورس بپیوندید یا حتی از افراد حرفه‌ای هستید که مدت‌هاست در بورس فعالیت دارند، توصیه می‌کنیم که برنامه (اپلیکیشن) هوشمندسهم را به عنوان یک مرجع خوب تحلیل‌گر سهام بورس و ارزش آن در گوشی خود نصب کنید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

بازار سرمایه، یکی از بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری است که برای کسب موفقیت در آن نباید عجله کرد. بورس هم می‌تواند سرمایه شما را چندین برابر کند و هم می‌تواند منجر به از دست رفتن سرمایه شما شود! بنابراین برای سرمایه‌گذاری در این بازار باید بسیار دقیق عمل کنید. بدین‌منظور می‌توان از روش‌های تجزیه‌ و تحلیل مختلفی استفاده کرد، اما ما روشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بسیار ساده‌تر، قابل ‌درک و در عین ‌حال کاربردی است: برنامه هوشمندسهم!

برنامه هوشمندسهم  برای تمام افرادی که علاقه‌مند بورس و سرمایه‌گذاری در آن هستند یا حتی مایل به خرید اوراق‌قرضه دولتی یا درآمدثابت هستند، کاربرد دارد. فرقی نمی‌کند که تا چه اندازه در زمینه بورس و آنالیز ریسک‌های آن تجربه داشته باشید، در هر حال هوشمندسهم  بهترین راهنمای شما خواهد بود. هوشمندسهم یک برنامه اختصاصی است که الگوریتم‌های آنالیز آن بر اساس کتاب‌های سرمایه‌گذاری هوشمند شناخته‌ شده و معتبری طراحی شده‌اند، این کتاب‌ها عبارتند از سرمایه‌گذار هوشمند اثر بنیامین گراهام، روش بافت اثر راجر هاگستروم و راه‌برد سرمایه‌گذاری معکوس اثر دیوید درمن!

بنیامین گراهام پدر سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزش ذاتی و وارن بافت و دیوید درمن نیز دو تن از برترین‌های سرمایه‌گذاری در جهان هستند. جالب است بدانید که وارن بافت ثروتمندترین فرد جهان در سال 2008 هم محسوب می‌شود. بنابراین بکارگیری تجربیان این افراد می‌تواند دریچه‌ای برای کسب موفقیت در بورس باشد. برای موفق عمل کردن در بازار بورس ایران، شما می‌توانید ابتدا ببینید پول قدرتمند و حجیم روی کدام سهم‌ها سرمایه‌گذاری شده و سپس ارزش ذاتی آن را با روش‌هایی که توسط برنامه هوشمندسهم ارائه می‌شود بررسی کنید. سهم‌تان را از نظر بنیاد و پول هوشمند با سهمی که مثلاً دوستتان پیشنهاد کرده مقایسه کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که مایل به سرمایه‌گذاری هستید یا خیر!

 برای استفاده از برنامه هوشمندسهم و قابلیت‌های آن لازم است ابتدا در آن ثبت ‌نام کنید. برنامه مذکور به صورت رایگان از کافه بازار، گوگل ‌پلی و اپ ‌استور و تارنمای رسمی شرکت هوشمندسهم قابل دانلود است. در حالت عادی نمودار "گراهام‌سنجی" سهام‌ قابل مشاهده خواهد بود. این نمودار شامل اطلاعات کلیدی مانند اندازه شرکت، پایستگی مالی آن، سودآوری آن طی سالیان اخیر، روند سودسازی صعودی و تقسیم‌سود می‌شود. اگر مفهوم این مطالب را نمی‌دانید خود برنامه برای شما شرح و آموزش خواهد داد.

جالب‌تر اینکه با مراجعه به بخش سبدسنجی می‌توانید برخی از اوراق‌قرضه را نیز بررسی کنید و درستی مقدار آن را به نسبت سهام سبدتان براساس شخصیت سرمایه‌گذاری‌تان بسنجید. اما برای دست‌یابی به آنالیزهای پیشرفته‌تر در برنامه هوشمندسهم که شامل مواردی مثل "بافت‌سنجی" و "درمن‌سنجی" می‌شود باید نسبت به خرید اشتراک این برنامه اقدام کنید که تعرفه‌های زمانی آن در برنامه شرح داده شده‌اند.

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جالب برنامه هوشمندسهم مربوط به امکان ثبت توییت و بحث و گفتگو با سایر کاربران برنامه می‌شود. در این بخش علاوه بر گفتگو، کاربران می‌توانند یکدیگر را دنبال و به هم امتیاز دهند. اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بورس هستید، همین حالا برنامه هوشمندسهم را بارگذاری کنید. موارد زیر برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این برنامه را تشکیل می‌دهند:

  • تحلیل هر نماد بر اساس اصول سرمایه گذاری هوشمند (نمادسنجی)
  • رصد جریان پول هوشمند روی سهام
  • ارائه سیگنال خرید و فروش براساس مبانی سرمایه‌گذاری بلند مدت گراهام سنجی، بافت سنجی و در من سنجی به صورت روزانه

دانلود برنامه هوشمندسهم از کافه بازار

دانلود برنامه هوشمندسهم از گوگل پلی استور

دانلود برنامه هوشمندسهم از اپ استور

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر فاضل نصرتی
فاضل نصرتی

سلام

چرا هوشمندسهم متوقف شد برنامه ای به این خوبی واقعاً حیف شد