10/07/1396 - 15:50
رزرو هتل با امکان کنسلی آنلاین و برگشت پول
شاید برای شما هم پیش آمده است که بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خواسته باشید روز سفرتان را تغییر بدهید یا مشکلی پیش آمده و سفرتان لغو شده باشد. یا این‌که بعد از رزرو هتل به توصیه‌ی دوستان و آشنایان هتل بهتری پیدا کرده‌اید و می‌خواهید در سفر به هتل دیگری بروید. یا حتی قصد سفر دارید اما هنوز تاریخ قطعی برای سفر در نظر نگرفته‌اید یا مطمئن نیستید که شرایط سفر را خواهید داشت، و می‌ترسید که اگر دیر بجنبید هتل پیدا نکنید یا بلیط هواپیما گران‌تر شود. از طرفی هم هرچه به تاریخ سفر نزدیک‌تر می‌شوید قیمت بلیط هواپیما بالاتر می‌رود و ممکن است پروازی که می‌خواهید پُر شود.

1606683296_1_0.gif

اگر مقصدتان شهرهای توریستی مثل مشهد یا کیش باشد این مسأله جدّی‌تر می‌شود. برای رزرو هتل مشهد یا رزرو هتل کیش باید از مدّت‌ها قبل به فکر باشید چون هتل مشهد و هتل کیش مثل همه‌ی شهرهای توریستی دیگر خیلی زود پر می‌شود و قیمت هتل مشهد و قیمت هتل کیش، یا حتّی قیمت هتل تهران که شهری بزرگ و پر رفت‌وآمد است، در روزهای مختلف سال نوسان زیادی دارد. به همین خاطر اگر به‌دنبال رزرو هتل مشهد یا رزرو هتل تهران یا رزرو هتل کیش هستید، و می‌خواهید هتل ارزان مشهد، هتل ارزان کیش، یا هتل ارزان تهران هم پیدا کنید، بعضی وقت‌ها باید از چند ماه قبل رزرو هتل را انجام دهید. امّا اگر تصمیم‌تان برای سفر قطعی نیست یا شک دارید که می‌خواهید در هتلی که حالا انتخاب کرده‌اید بمانید، یا باید رزرو هتل را بگذارید برای زمانی که تصمیم‌تان را گرفتید، یعنی چند روز مانده به سفر، یا این‌که بعد از خرید بلیط چارتر هواپیما و رزرو هتل امکان کنسل کردن بدون پرداخت خسارت را داشته باشید.

بهترین هتل را کجا پیدا کنیم

انتخاب هتل مناسب یکی از مهم‌ترین کارهای هر سفر است، و در انتخاب هتل ویژگی‌های زیادی را باید در نظر بگیرید. کوچکی و بزرگی اتاق‌های هتل، تمیزی اتاق‌ها، خدمات هتل و برخورد پرسنل هتل، موقعیّت مکانی هتل و فاصله‌اش از مثلاً دیدنی‌های مشهد یا مراکز خرید کیش یا رستوران‌های تهران، امکانات ورزشی و تفریحی هتل مثل سونا و استخر و سالن بدنسازی، و خیلی ویژگی‌های دیگر، و در نهایت دو عامل مهم دیگر، یعنی قیمت هتل و امکان کنسلی رزرو هتل. در هر سفر پیش از رزرو هتل باید به این ویژگی‌ها توجّه کنید، و بین هتل‌های مختلف که معمولاً در شهرهای بزرگ و توریستی مثل مشهد و کیش تعدادشان خیلی زیاد است، مقایسه کنید.

شاید این کار به‌نظر سخت بیاید، ولی امروز با وجود اینترنت و سایتی مثل زورق که با 400 هزار هتل در سراسر دنیا همکاری می‌کند، مقایسه بین هتل‌های مختلف به سادگی چند کلیک است. بعد از آن که در بخش رزرو هتل زورق شهر مقصد خود را وارد کردید، فهرستی از هتل‌های آن شهر را خواهید دید. مثلاً اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید، زورق فهرست کامل هتل مشهد را برای شما خواهد آورد، و می‌توانید از بین چندین هتل مشهد بهترین هتل را با بودجه و امکاناتی که می‌خواهید پیدا کنید.

زورق فیلترهایی هم دارد که کار مقایسه هتل‌ها را برای شما راحت‌تر می‌کند. مثلاً اگر به‌دنبال هتل آپارتمان مشهد هستید می‌توانید فهرست را از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتّب کنید یا با فیلتر قیمت فقط آن هتل مشهد را ببینید که قیمتش با بودجه‌ی شما می‌خواند. اگر هم می‌خواهید در هتل‌های لوکس مشهد مثل هتل درویشی، هتل هما 2 مشهد، یا هتل الماس مشهد را رزرو کنید، می‌توانید به‌راحتی اسم این هتل مشهد را جست‌وجو کنید. فیلتر امکانات هتل هم به شما کمک می‌کند که هتل ارزان با امکانات خوب پیدا کنید. و اگر به‌دنبال هتل متفاوتی هستید که خودش یکی از دیدنی‌های سفرتان باشد، مثل هتل ترنج کیش یا هتل داریوش، یا هتل عباسی اصفهان که شاهکار معماری سنّتی ایران است، می‌توانید در صفحه‌ی هر هتل عکس‌های آن را ببینید، نظرات مسافران قبلی هتل را بخوانید، با امکانات هتل آشنا بشوید و رده‌بندی و رتبه‌ی هتل بین هتل‌های دیگر را ببینید.

رزرو هتل و کنسلی آنلاین در زورق

زورق اطلاعات بیش از 400 هزار هتل در سراسر  دنیا و ایران را در اختیار شما می‌گذارد، و شما می‌توانید بعد از مقایسه  بین هتل‌ها و پیدا کردن هتلی که می‌خواهید، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید، و بعد از آن هم این امکان را دارید که خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را آنلاین کنسل کنید و پول‌تان را پس بگیرید. با زورق هرجا که باشید می‌توانید قیمت هتل کیش یا قیمت هتل تهران را ببینید، هتل کیش، هتل مشهد، هتل رامسر یا هرجای دیگر را رزرو کنید، و بعد از خرید رسید قطعی خرید و رزرو بگیرید و خیال‌تان از هر جهت راحت باشد.

در سفرهای خارجی هم زورق که اطلاعات تعداد خیلی زیادی از هتل‌های مختلف در شهرهای جهان را جمع کرده، به شما این امکان را می‌دهد که با کارت شتاب رزرو هتل خارجی انجام دهید و بعد از رزرو هم هتل استانبول یا هتل دبی یا هرجای دیگر را کنسل کنید و پول‌تان را پس بگیرید.

با اپلیکیشن زورق می‌توانید از هرجا که هستید، در خانه یا محل کار یا حتّی توی مترو یا در صف نان، هتل‌های مختلف و پروازهای مختلف در سراسر جهان را با هم مقایسه کنید و همان‌جا بلیط هواپیما بخرید و هتل رزرو کنید. و با تضمین‌های خرید زورق، مثل تضمین خرید قطعی و تضمین قیمت بلیط هواپیما چارتر، و تضمین امکان کنسل کردن رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، و پشتیبانی 24 ساعته‌ی زورق در هفت روز هفته، دیگر جای هیچ نگرانی باقی نمی‌ماند.

بلاگ زورق هم با مطالب متنوع به شما کمک می‌کند که مقصد بعدی‌تان را برای سفر انتخاب کنید، و بعد که به شهر مقصد رسیدید کجاها را ببینید، کجاها غذا بخورید، کجاها استراحت کنید، و کلّی اطلاعات دیگر. بعد از خواندن این مطالب و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در زورق دیگر احتیاجی به تور و بسته‌های سفر آژانس‌های مسافرتی نخواهید داشت و می‌توانید مثلاً تور مشهد خودتان را برنامه‌ریزی کنید و همه‌ی بخش‌های آن را خودتان انتخاب کنید.

نوسان قیمت هواپیما معمولاً بیش‌تر از نوسان قیمت هتل است، و یکی از مهم‌ترین هزینه‌های هر سفر همین خرید بلیط هواپیما است. در بخش خرید بلیط هواپیما زورق هم اطلاعات 1000 شرکت هواپیمایی جهان وجود دارد و با چند کلیک ساده می‌توانید به بهترین قیمت بلیط هواپیما برسید. در بخش بلیط هواپیما زورق هم فیلترهای مختلفی هست که انواع بلیط هواپیما را براساس قیمت، توقف در مسیر، ساعت پرواز رفت و ساعت برگشت، مهلت کنسل کردن بلیط، و کلاس پروازی، دسته‌بندی می‌کنند و نشان‌تان می‌دهند. بعد از این‌که بلیط هواپیما مناسب را پیدا کردید هم می‌توانید بلافاصله خرید بلیط هواپیما را انجام دهید و رسید قطعی خرید بگیرید و خیال‌تان هم راحت باشد که می‌توانید قبل از سفر خریدتان را در سایت زورق یا از طریق تماس با پشتیبانی 24 ساعته زورق کنسل کنید.

با زورق می‌توانید از مدّت‌ها قبل از سفر برنامه‌ریزی سفر را شروع کنید و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید، و بعد حتّی اگر تصمیم‌تان عوض شد و سفرتان را لغو کردید، هزینه‌ای نمی‌پردازید. زورق همه‌ی کارهای سفر از برنامه‌ریزی تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را برای شما انجام می‌دهد، تا شما فقط چمدان ببندید.

ایسوس

نظر شما چیست؟