رونق بیشتر کسب و کار با کامپیوتر‌های VivoPC
ایسوس به طور رسمی VivoMini PC UN65U را به برنامه ی جهانی (Corporate Stable Model (CSM افزود. مینی کامپیوتر VivoMini PC UN65U نخستین مینی PC جهان است که قابلیت‌های یک کامپیوتر دسکتاپ کامل کسب و کار را در یک کیس 0.6 لیتری کوچک عرضه می دارد.

1606683296_1_0.gif

این محصول با استفاده از پردازنده‌های نسل هفتم اینتل در نمونه های Intel Core طراحی شده است که دارای ذخیره‌سازی دو گانه، شامل مدل‌های 2.5 اینچی از SSD و HDDها است. همچنین در بخش ذخیره سازی شاهد ماژول های پیشرفته SSD M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت در ثانیه هستیم. مینی کامپیوتر VivoMini UN65U می‌تواند از ماژول‌های Intel Optane نیز استفاده کرده و سرعت عملکرد HDD را در بخش‌هایی همچون ذخیره سازی فایل‌های بزرگ، بسیار بالا ببرد. VivoMini PC UN65Uها با طراحی مدرن خود، امکان ارتقاء و دسترسی به سخت افزارهای داخلی را بسیار آسان کرده است. ایسوس قصد دارد تا مجموعه ای کامل از مینی کامپیوترهای خود را مبتنی بر ویژگی های تجاری CSM طراحی نماید که در ماه های آینده شاهد پیوستن مدل‌هایی همچون: VivoMini VC65، VivoMini VC68V و VC68R،VivoMini UN68U، ASUSPRO Mini PC E520 و E420 به زمره نسخه‌های دارای CSM خواهد بود.
این سری نیز به زودی در در کشور در دسترس خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از نحوه خرید یا مشخصات محصولات سری CSM با ایمیل info_op@acbh.co  و یا نمایندگان رسمی ایسوس در ایران در تماس باشید.

ایسوس

نظر شما چیست؟