Parallels Remote Application server
RDS و VDI برای سهولت انجام فعالیت‌ها
شرکت ارتباط امن به عنوان نماینده انحصاری و رسمی Parallels، در راستای ارائه راهکارهای امنیتی اقدام به ارائه راهکاری به مخاطبین و علاقه‌مندان نموده است. Parallels Remote Application Server برای کاربران دسترسی آسان به کتاب‌های الکترونیکی، مستندات، برنامه‌های مجازی و دسکتاپ‌ها را با استفاده از RDS و VDI فراهم می‌‌آورد. سرویس IT خود را با انعطاف پذیری و امنیت بالا به همراه قیمت کمتر، تغییر دهید تا با نیاز‌های شما مطابقت داشته باشد.

1606683296_1_0.gif

10 ویژگی برتر Parallels Remote Application Server
1. امکان دسترسی افراد به منابع IT از هر مکانی.
2. ساده سازی وظایف Helpdesk توسط کمک از راه دور    
3. امکان پرینت کاربران در هنگام استفاده از برنامه‌های مجازی
4. افزایش BYOD با تجربه کاربری یکسان بر روی هر دستگاه
5. امنیت و تنظیم سطح دسترسی برای کاربران
6. کاهش بار مدیریتی با استفاده از مدیریت یکپارچه کاربران
7. انعطاف پذیری در خصوص ایجاد منابع با استفاده از RDS و VDI
8. نظارت فعالیت کاربران و تشخیص نیاز آن‌ها
9. اطمینان از در دسترس بودن مداوم منابع برای کاربران
10.  گسترش زیر ساخت IT با مقیاس پذیری آسان
 
 ارائه منابع با استفاده از Hypervisor ها و سرورهای Windows Remote Desktop برای کاربران از هر مکانی، با استفاده از هر نوع سیستم عاملی بر روی کامپیوتر و یا دستگاه‌های قابل حمل. نصب و پیکربندی آسان‌: Parallels RAS در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی شده، و تجربه کاربری آسانی را فراهم می‌آورد. Parallels RAS هر مرورگر HTML5 را به یک ایستگاه کاری کامل با دسترسی به برنامه‌های مختلف را فراهم می آورد. کاربر کافی است بر روی آیکونی کلیک کند تا درون مرورگر مانند یک کامپیوتر معمولی کار کند، به همین علت افراد می‌‌توانند از هر کجا که می‌خواهند به منابع دسترسی داشته باشند. این موارد برای Chromebook ها نیز صادق است؛ با استفاده از Parallels آن‌ها به یک کامپیوتر کامل تبدیل می‌شوند.
 
انتشار برنامه‌های کاربردی
در دسترس قرار دادن برنامه‌ها برای کاربران از راه دور و بر روی دستگاه‌های قابل حمل به صورت آسان و کاربردی. کاربر می‌تواند از فایل ها همانگونه استفاده کند که از آن‌ها بر روی ایستگاه کاری استفاده می‌نموده است. نرم‌افزار Parallels به راحتی مدیریت می‌شود و با قابلیت کشیدن و رها کردن، ارائه نرم افزار به راحتی امکان پذیر است.
گزارش‌گیری
ابزار گزارش‌گیری Parallels یک نمای کلی از زیرساخت شما می‌دهد. Parallels RAS نظارت لحظه ای به همراه صدها گزارش از پیش طراحی شده که همه موارد، از برنامه‌ها تا فعالیت‌های ارتباط راه دور را در اختیار شما قرار می‌دهد. تیم خود را از هر لحاظ پشتیبانی نمایید و بدانید که در آینده چه چیز احتیاج خواهند داشت.
Remote Desktop - VDI
ادغام محبوب‌ترین Hypervisor ها با Parallels RAS برای ارائه آسان و یکپارچه برنامه ها به صورت مجازی و همچنین ارائه به صورتRemote Desktop. نرم افزار Parallels امکان مدیریت VDI و RDS را به صورت مستقل و آسان فراهم می‌آورد.
دسترسی بالا – تعادل بار
تعادل بار کاری، امکان عملکرد بالا در سراسر سازمان شما و دسترسی بالا برای سرورهای شما را فراهم می کند. 
 مدیریت دسکتاپ
معمولا 80% از زمان برای پیکربندی و مدیریت دسکتاپ کلاینت‌ها صرف می‌شود. Parallels RAS این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هر ویندوز کلاینتی را به یک ایستگاه کاری کامل و امن تبدیل کنید. کامپیوترهای موجود سازمان می‌توانند همانند قبل کار کنند، اما می‌توانند بلافاصله Remote Desktop و یا برنامه‌های مجازی را ارائه دهند.

 پرینت و اسکن سراسری
کاربران شما امکان پرینت و یا اسکن از هر دستگاهی را دارا می‌باشند: از دسکتاپ، Thin Client، iPad، iPhone،Android، Windows Phone و یا مرورگر HTML5.پرینت و‌‌‌ اسکن سراسری Parallels به صورت خودکار پیکربندی می‌شود و احتیاج به کار اضافه‌ای از سوی مدیر IT ندارد. کاربران می‌توانند از هر پرینتر و یا اسکنری که در شبکه موجود است استفاده نمایند بدون آن‌که درایور نصب نمایند.

ایسوس

نظر شما چیست؟