26/05/1396 - 15:25
ارسال رایگان آگهی در جایگاه متخصصان
یکی از مهم‌ترین اصول فروش آنلاین محصولات، معرفی کالا در جمع کاربران تخصصی است. با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

با توجه به اهمیت ارتباطات در رونق تجارت و تاثیر تکنولوژی در کسب و کارهای امروز، وجود ایده‌های جدید همیشه باعث پیشرفت می‌شود .

در حدود 2000 سال قبل پس از اختراع کشتی دروازه جدیدی در داد و ستد برای نسل بشر باز شد که این روش حمل کالا هنوز هم ادامه دارد. تجارت دریایی سال‌ها به عنوان یکی از راحت ترین و پر سود ترین نوع داد و ستد قلمداد می‌شد. ولی اکنون قصه بازی تجارت به کل دگرگون شده است. از سال 1991 مفهوم جدیدی از تجارت معنی پیدا کرد: "تجارت الکترونیک" . تجارتی که در حد و مرز جغرافیایی محدود نمی‌شود.
امروزه با توجه به ازدیاد محصولات و سایت‌های مختلف پیدا کردن محصولات تخصصی سخت و کمی گیج کننده است؛ از همین رو "بازار تخصصی نتورک" با هدف معرفی تخصصی محصولات "مخابرات ICT و کامپیوترIT " آغاز به‌کار کرده است.

اگر محصولی دارید که می‌خواهید آن را به فروش برسانید اما شرایط فروش آن را ندارید؛ به وسیله وب سایت بازار تخصصی نتورک می‌توانید تمام آگهی‌های خود را در زمینه مخابرات ICT و شبکه های کامپیوتری NETWork از جمله (آموزش میکروتیک، اطلاعیه سمینار، استخدام، کاریابی و… )  و در زمینه سخت افزار از جمله (خرید تجهیزات شبکه، فروش تجهیزات شبکه، آگهی تجهیزات شبکه ، آگهی دوربین مدار بسته،آگهی فروش کامپیوتر، معرفی محصول، تجهیزات شبکه وایرلس، فروش تجهیزات میکروتیک و…) به معرض دید هزاران بیننده در سطح وب و همچنین در سطح شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هر آگهی که در سایت تایید می‌شود بلافاصله بعد از تایید مدیر توسط ربات طراحی شده به کانال تلگرام و اینستاگرام ارسال می‌شود

BTNet فقط یک سایت آگهی نبوده بلکه فروشگاه کاملی است که شما را از داشتن فروشگاه اختصاصی بی‌نیاز کرده و می‌توانید با اعلام موجودی محصولات خود را به مانند فروشگاه خود در سایت BTNet.ir به فروش برسانید.

آگهی ویدئویی یکی از موثرترین روش‌ها‌ استفاده شده در سایت تبلیغ می‌باشد که از طریق آپارات آپلود شده و به طور خودکار در آگهی شما پخش می‌شود.
همچنین این وب سایت مجله خبری خود را که با هدف جمع آوری خبر‌های تخصصی مربوط به خبر نت شبکه، اخبار مخابرات، اخبار شبکه و اخبار امنیت فعال است را ارائه می‌دهد .

  • مدت زمان تایید اگهی ؟
    بعد از این که شما مشخصات آگهی خود را وارد کردید در کم تر از ۳۰ دقیقه همکاران ما پس از بررسی محتوا آگهی را تایید می‌کنند.

  • آگهی چند روز در سایت می‌ماند ؟
    هر آگهی پس از انتشار در سایت به مدت ۱۵ روز در فعال می‌ماند و در صورت اتمام زمان برای کاربر ایمیل پایان مدت زمان آگهی ارسال می‌شود که می‌توان در لحظه آگهی را تمدید کرد .

ایسوس

نظر شما چیست؟