28/05/1396 - 20:12
بهترین هتل های ساحلی ارزان در تایلند
اگر علاقه دارید در سفر به تایلند در بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های ساحلی این کشور اقامت داشته باشید و در همین حال هزینه زیادی نیز برای آن نپردازید، با نکست هالیدی همراه باشید، تا بهترین هتل‌های ساحلی ارزان تایلند را مرور کنیم.

1606683296_1_0.gif

تور تایلند، به عنوان یکی از بهترین تورها برای تفریحات ساحلی و ورزش‌های آبی برای گردشگران ایران شناخته شده است. اگرچه تور ارزان یا تور لحظه اخری یکی از راه‌های سفری کم‌هزینه است، اما تمام ماجرا بدین جا ختم نمی‌شود.

هتل ساحلی سای تانگ، کُه تائو
با اینکه جزایری نظیر ساموئی  و پانگان در مجاورت کوه تائو دیرزمانی است از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای مشتاقان سفر به نقاط ساحل هستند؛ به تازگی جزیره‌ی کوچک و زیبای کُه تائو به یکی از برجسته‌ترین و به نوعی اصلی‌ترین مقاصد مورد علاقه‌ی گردشگرانی که به تایلند سفر می‌کنند بدل شده است. تائو به پاس قابلیت غواصی، آب‌های کم‌عمق، دسترسی آسان، مرجان‌های زیبا، غواصی در میان کوسه‌ها و نهنگ‌ها به همراه راهنمای مخصوص آموزش غواصی که در آن به کفاف یافت می‌شود، شهرت یافته است. با این حال، هنوز هم ناحیه عمده‌ای از این جزیره‌ی کوچک دوست‌داشتنی از جنب و جوش شهری دور بوده و برای گردشی یک نفره یا آرامشی دونفره مکان مناسبی به شمار می‌رود. بهترین جایی که در تائو می‌‌توانید کاملا خود را از هر دغدغه‌ای رها کنید، سای تانگ است که تنها اقامتگاه موجود در ساحل کوچک سای نوآن در این جزیره است.

این هتل ساحلی منحصر به فرد که بسان خانه‌های ییلاقی چوبی ساخته شده، به فن‌های خنک‌کننده مجهز بوده و با طراحی بسیار ساده‌ای چیدمان یافته است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تراس، بانوج و حمام‌های خصوصی هستند. صاحبان این اقامتگاه خونگرم و مهربان از شما استقبال می‌کنند و طعم غذاهایی که در اینجا برای شما سرو می‌شود، به یادتان خواهد ماند. چشم‌اندازی که اتاق‌های سای تانگ پیش رویتان قرار می‌دهند به غایت چشم‌نواز است به گونه‌ای که در یک نگاه تمام ساحل زیبا و اختصاصی هتل را پیش چشمتان خواهید دید.

قیمت هر اتاق از ۵۰۰ تا  2500 بات (حدود 11  تا 55 یورو) برای هر شب بوده و باتوجه به نوع اتاق و فصل متغیر خواهد بود.

ریلکس بی (خیلج آرامش)، کُه لانتا 

در کرانه دریای آندامان و در جنوب شهر کرابی، با مناظر خیره‌کننده‌ای مواجه می‌شوید که ترکیبی از درختان حرا و جزایر زیبا، بدان نقش بسته است. بزرگترین جزیره‌ی این محدوده کُه لانتا نام دارد که به پاس آب‌های کم‌عمق قابل غواصی، سواحل امتداد یافته و پهنه‌ای که با شیب ملایم به دریای آندمان ختم می‌شوند، شهرت یافته است.

ریلکس بی که دارای هتلی ساحلی با همین نام نیز هست، یکی از بهترین سواحل کُه لانتا به شمار می‌رود. خانه‌های ییلاقی ساحلی که از جنس چوب بنا شده، توسط مالک فرانسوی خود با استفاده از چادرهای بزرگ و مملو از آرامش کمال یافته‌اند. هتل ساحلی خلیج آرامش اقامتگاهی است که بی‌شک شما را مجاب می‌کند بیشتر از مدت زمانی که برنامه ریزی کرده اید در این ریلکس بی بمانید. به لطف سبک و سیاق به نسبت دوستانه، سرویس دهی عالی و ارائه ی غذاهای اصیل تایلندی در کنار منوی فرانسوی قابل قبول، محیط آرامش بخش و فضایی صمیمی، دل کندن از ریلکس بی کار دشواری خواهد بود.

قیمت اتاق‌های ریلکس بی با توجه به نوع اتاق و فصلی که در آن بسر ببرید از 19 تا 98 یورو متغیر است.

ایسوس

نظر شما چیست؟