31/04/1396 - 17:55
اسپارد، ادامه‌ای بر انقلاب بزرگ اپلیکیشنی
نشست خبری رونمایی از اپلیکیشن خدمات حرفه‌ای نظافت اسپارد، با حضور علیرضا سبزعلیان، مدیر ارشد اجرایی هولدینگ تیفای (طلوع فردای ایرانیان – شرکت مالک اسپارد)، علیرضا دهقانیان مدیر بازاریابی اسپارد، پوریا نوروزی مدیر پروژه اسپارد و جمعی از خبرنگاران حوزه‌ی فناوری و خبرگزاری‌های کشور برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

اسپارد در یک نگاه کلی
براساس چکیده‌ی سخنان نشست خبری که در روز یک‌شنبه 25 تیر ماه 96 برگزار شد، اسپارد اولین اپلیکیشن ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای نظافت است که مخاطبان را به متخصصان نظافت متصل می‌کند. اسپارد که امنیت را مهم‌ترین اصل خود قرار داده، پس از چند مرحله بررسی سوابق متقاضیان کار، نسبت به آموزش آن‌ها اقدام می‌کند و هر متقاضی بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی مخصوص که زیر نظر مدرسان موسسات خانه‌داری و هتل‌داری انجام می‌شود، به مدرک تخصصی اسپارد دست پیدا می‌کند. پس از تمام این مراحل است که مخاطب می‌تواند با اپلیکیشن اسپارد و پس از چند مرحله‌ی آسان به بهترین متخصصان نظافت دسترسی پیدا کند و با مشاهده‌ی سابقه‌ی آن‌ها درنهایت بهترین گزینه را انتخاب کند. تجربه‌ی نظافت با اسپارد، با امتیازدهی مخاطب به متخصص و خدمت انجام‎شده پایان می‌پذیرد.

اسپارد اولین اپلیکیشن ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای نظافت است که مخاطبان را به متخصصان نظافت متصل می‌کند. مشتریان بعد از گذراندن چند مرحله‌ی کوتاه سفارش خود را در اسپارد ثبت می‌کنند.

اسپارد چگونه کار می‌کند؟
پوریا نوروزی نحوه‌ی کار اسپارد را این طور شرح می‌دهد: «مشتریان به آسانی و بعد از گذراندن چند مرحله‌ی کوتاه و تنها با شماره موبایل خود سفارش خود را در اپلیکیشن اسپارد ثبت می‌کنند. سیستم هوشمند اسپارد بلافاصله سفارش مشتری را به ترتیب به برترین متخصصانی که امکان انجام سفارش را در زمان انتخابی مشتری دارند، ارسال می‌کند. به محض پذیرش سفارش از سمت متخصص، مشتری مطلع و اطلاعات اولیه (نام و تصویر) متخصص را در اپلیکیشن خود مشاهده می‌کند. متخصص نیز در زمان تعیین شده به محل مشتری مراجعه می‌کند و طبق آموزش‌های قبلی، سفارش را انجام می‌دهد. پرداخت دستمزد به شکل نقدی (پرداخت وجه نقد به متخصص) یا آنلاین (از طریق اپلیکیشن) امکان‌پذیر است. ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه‌روز امکان‌پذیر است».

مشکلات و دل‌نگرانی‌ها در مدل سنتی ارائه‌ی خدمات نظافت
واقعیت این است که در مورد شرکت‌های نظافت همواره مشکلات زیادی وجود داشته است: شفاف نبودن قیمت‌گذاری، نبودن استانداردی برای سنجش خدمات شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی این خدمات، نبودن تضمین برای جبران در صورت وجود نارضایتی مشتری، اطمینان نداشتن به نظافت‌چی و در دسترس نبودن سابقه‌ی او، عدم نظارت شرکت‌ها بر کار کارکنان، حرفه‌ای نبودن نظافت‌چی، بد قولی، پایبند نبودن به تعهدات و به موقع سر قرار حاضر نشدن و مسائلی از این دست...

ویژگی‌های منحصر به فرد اسپارد:

1- توجه به امنیت مشتریان و ایجاد حس اطمینان
متخصصان نظافت اسپارد بعد از چند مرحله مصاحبه‌ی دقیق و سخت انتخاب می‌شوند. سوءپیشینه‌ی آن‌ها بررسی می‌شود و بعد از تایید هویت می‌بایست دوره‌ی تخصصی اسپارد را بگذرانند.

2- تخصص
کارکنان اسپارد بعد از تایید هویت، در یک دوره‌ی تخصصی نظافت شرکت می‌کنند که زیر نظر اساتید موسسات خانه‌داری و هتل‌داری برگزار می‌شود. در این مرحله دریافت مدرک تخصصی اسپارد، به معنای عضویت در خانواده‌ی اسپارد است.

3- امتیازدهی
مانند اسنپ، مشتری پس از دریافت خدمات نظافت می‌تواند از طریق اسپارد به متخصص امتیاز دهد و به این ترتیب کیفیت و استاندارد خدمات را خود تعیین می‌کند. درواقع سیستم امتیازدهی اسپارد، بخشی از سیستم کنترلی و بازرسی دائمی  آن به شمار می‌رود. امتیازهای داده شده در اسپارد، افزایش رتبه‌ی متخصص را به دنبال دارد و متخصصانی که امتیاز بیشتری دارند به دلیل شایستگی و تخصصشان به مشتری‌ها پیشنهاد می‌شوند.

4- قیمت‌های شفاف و منصفانه
برخلاف مدل‌ سنتی خدمات نظافت، مشتریان اسپارد می‌توانند قبل از ثبت سفارش قیمت را مشاهده کنند. قیمت‌ها براساس زمان ثبت سفارش و در دسترس بودن متخصصان تعیین می‌شود. میزان ساعات انجام خدمات توسط خود مشتری مشخص می‌شود و در صورتی که آن را به اپلیکیشن واگذار کند، اسپارد تعداد ساعات کار را پیشنهاد می‌کند.

دسترسی به اسپارد
اپلیکیشن اسپارد در نسخه‌های اندروید و iOS رونمایی شده است که از سایت espard.com قابل دانلود است  و به زودی  نسخه‌ی وب آن نیز در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. دانلود اسپارد از اپ‌استور، بازار و گوگل‌پلی‌استور امکان‌پذیر است.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟