با بروز رسانی وب سایت جدید
15/04/1396 - 16:38
خدمات جدید «آذرآنلاین» به زودی رونمایی می‌شود
آذرآنلاین به زودی خدمات منحصربه فردی را رونمایی و با بروز رسانی وب‌ سایت خدماتی مدرن در حوزه هاستینگ ارائه می‌کند.

1606683296_1_0.gif

در عصر سرعت و فناوری های جدید هر روز شاهد خدمات و کالاهای مدرنی هستیم که هر کدام در ارتقاء کیفیت زندگی ما نقش مهمی دارند.
در دنیای تجارت نیز هر روز امکانات و تکنولوژی هایی توسط کارآفرینان برتر ارائه می‌شود که می‌توانیم با استفاده از آنها به کسب و کار خود رونق دهیم.
دیروز اینترنت و دنیای وب مدل بازاریابی را در تمام دنیا تغییر داد و امروز تکنولوژی های جدید شرایط آسان تر و با کیفیت تری را برای مدیران و تاجران فراهم آورده است.
اکنون هر زمانی که یک نفر ایده ای برای شروع کسب و کار جدید داشته باشد در کمترین زمان می‌تواند یک وب سایت جدید راه اندازی کند و از طریق تبلیغات آنلاین خدمات یا محصولات جدید خود را به مردم معرفی و کسب درآمد کند.
شرکت تجارت الکترونیک آذرآنلاین به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه تکنولوژی های جدید در عرصه وب شناخته شده است.
به گزارش ویرلن ، آذرآنلاین امکانات منحصر به فردی را برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان ارائه کرده است، به‌طوری که حتی اشخاص و شرکت های تازه نفس با کمترین هزینه می‌ توانند یک وب سایت جدید را راه اندازی کرده و فعالیت خود را شروع کنند.
این مجموعه با ارائه بهترین خدمات ثبت دامین و هاستینگ محبوبیت بالایی میان کاربراین اینترنتی پیدا کرده است. از جمله این خدمات به شرح ذیل است.

ثبت دامنه
ثبت دامنه اولین قدم برای راه اندازی وب سایت محسوب می شود. می‌توانید از نام موسسه، نام شرکت، نام محصول و با هر نام دیگر به عنوان دامنه استفاده نمایید. نام دامنه به صورت انحصاری ثبت شده و برند شما در دنیای اینترنت خواهد بود.
ثبت و تمدید دامنه در آذرآنلاین بلافاصله پس از سفارش و پرداخت آن، به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و کنترل پنل دامنه ها به صورت حرفه ای تمامی ابزارها را برای مدیریت دامنه فراهم می‌کند.
آذرآنلاین نمایندگی مستقیم رجیسترهای دامنه های ملی و بین المللی است و علاوه بر قیمت مناسب کاربران می‌توانند از تخفیفات ویژه این مجموعه برخوردار شوند.
امکان استفاده از ایمیل رایگان بدون نیاز به هاست، امکان ایجاد DNS اختصاصی برای دامنه و قفل دامنه جهت افزایش امنیت جزو دیگر ویژگی های خاص آذرآنلاین می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد.

خرید هاست
سرویس میزبانی وب آذرآنلاین شامل سرویس های مختلفی از جمله هاست لینوکس، هاست لینوکس پربازدید، هاست ویندوز و نمایندگی هاست لینوکس می‌باشد.
خدمات حرفه ای در این مجموعه جهت خرید هاست ارائه می‌شود که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم؛
برای جلوگیری از آپلود فایل های مخرب و شل نرم افزار فایروال بر روی سرورها نصب می‌باشد. جهت ارتقا کیفیت، سرعت و پایداری سرویس ها از دیتابیس های SSD استفاده می‌گردد.
 استفاده از سخت افزار های قدرتمند و قرارگیری در بهترین دیتاسنتر های اروپا سرعت وب سایت شما را تضمین می‌نماید در عین حال امکان ایجاد نامحدود ایمیل برای وب سایت و امکان ایجاد بی‌نهایت دیتابیس، پارک دومین، حساب FTP و... نیز مهیا است.
در عین حال از تمامی سرویس ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه بک آپ تهیه می‌شود و تمامی سرویس های آذرآنلاین دارای پشتیبانی 24 ساعته می‌باشند.

نصب خودکار سیستم های مدیریت محتوا
یکی از محبوب ترین بخش های وب سایت آذرآنلاین امکان نصب خودکار وب سایت با سیستم مدیریت محتوا به صورت لحظه‌ای است، مانند نصب وردپرس و جوملا که با استفاده از آن بسیاری از شرکت ها از مسائل پیچیده طراحی سایت بی نیاز شده اند.

سرور مجازی
سرویس های سرور مجازی آذرآنلاین در 10 لوکیشن متفاوت با سخت افزار های بروز و قدرتمند اینتل و سوپر میکرو بر پایه سیستم مجازی ساز VMware Esxi با منابع اختصاصی ارائه می‌گردند و کاربران می‌توانند برای خرید VPS طبق نیاز های خود از سرویس های متنوع یکی را انتخاب نمایند.
با توجه به استفاده آذرآنلاین از سیستم مجازی ساز vmware Esxi تمامی سرورهای مجازی ویندوز و لینوکس با منابع اختصاصی ارائه می‌گردند.
همچنین تمامی سرورهای مجازی ویندوز و لینوکس ۱۵ دقیقه پس از سفارش راه اندازی می‌گردند و سرویس های سرور مجازی از ده کشور مختلف ارائه می‌شوند.
سرویس های تمامی کاربران به صورت شبانه روزی توسط متخصصان پشتیبانی آذرآنلاین مونیتور می‌شوند تا از بروز هرگونه اختلال در سرویس دهی پیشگیری شود‌.
جهت مطالعه مقالات آموزشی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات حرفه ای ثبت دامنه و هاستینگ‌، به وب سایت شرکت تجارت الکترونیک آذرآنلاین به نشانی  www.azaronline.com مراجعه کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر Arne
Arne

از خدمات و پشتیبانیشون راضیم..