02/12/1396 - 13:45
معرفی خدمات انجام پروژه نرم‌افزاری و انجام پروژه دانشجویی
از جمله موسساتی که در حوزه‌ی انجام پروژه فعالیت می‌نماید موسسه علمی پژوهشی مشاوران شریف است که فعالیت مشاوران شریف بر پایه افزایش سطوح علمی و همچنین بالا بردن میزان کیفیت اجرای پروژه‌های پژوهشی و انجام پروژه دانشجویی و انجام پروژه نرم‌افزاری است. از جمله نرم‌افزارهایی که مشاوران شریف به انجام پروژه در زمینه آن می‌پردازد می‌توان به انجام پروژه آباکوس و انجام پروژه فلوئنت و متلب اشاره کرد.

1606683296_1_0.gif

مشاوران شریف علاوه بر انجام پروژه‌های نرم‌افزاری تمرکز قابل توجه‌ای بر انجام پروژه برنامه‌نویسی نیز معطوف داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام پروژه پایتون و انجام پروژه جاوا اشاره کرد که در ادامه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد. مشاوران شریف اهداف مورد توجه ای را دنبال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام پروژ‌های صنعتی اشاره کرد که در رسیدن به هدف مذکور تا حد قابل توجهی موفق بوده است.

نرم‌افزار آباکوس از جمله نرم‌افزارهایی است که مشاوران شریف به انجام پروژه در زمینه آن می‌پردازد. نرم‌افزار آباکوس را می‌توان به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها در اجرای پروژه‌های آنالیز محدود معرفی کرد. اولین هدفی که در ساخت نرم‌افزار آباکوس دنبال می‌گردید بکارگیری نرم‌افزار ABAQUS در حوزه‌ی هسته‌ای و به منظور آنالیز مسائل پیچیده و غیر خطی بود. نرم‌افزار ABAQUS توانایی قابل ملاحظه‌ای در شبیه‌سازی دنیای واقعی دارا است و این موضوع به این دلیل است که پایه و زیربنای نرم افزار آباکوس بر مبنای مسائل غیرخطی بنیان‌گذاری شده است. کاربر با استفاده از نرم‌افزار آباکوس قادر می‌گردد که سخت‌ترین موضوعات را با در نظر گرفتن شاخص‌های اندازه‌گیری مدل‌سازی نماید. حوزه‌های گوناگونی وجود دارد که از نرم‌افزار ABAQUS برای تحلیل آن‌ها استفاده می‌شود که از جمله این حوزه‌ها می‌توان به کارگیری نرم‌افزار ABAQUS در انجام پروژه تحلیل مکانیک جامدات و سازه، انجام پروژه پیزوالکتریک و انجام پروژه‌های نفوذ جرم اشاره نمود. نرم‌افزار آباکوس موضوعات حوزه ی مدل‌سازی را تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است و این نرم‌افزار قادر است که از بروزترین شیوه‌ها در انجام پروژه استفاده کند. همان‌گونه که در بالا نیز اشاره شد از نرم‌افزار آباکوس در حوزه‌هایی از جمله انجام پروژه مکانیک خاک‌، انجام پروژه نفوذ جرم‌، انجام پروژه بررسی حرارتی المان‌های الکتریکی استفاده می‌شود و انجام پروژه آباکوس با سرعت بالایی در حال افزایش است.

نرم‌افزار فلوئنت نیز نرم‌افزار دیگری است که امروزه به صورت گسترده‌ای در انجام پروژه دانشجویی و انجام پروژه نرم‌افزاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نرم‌افزار FLUENT با هدف مدلسازی دو بعدی و سه بعدی جریان استفاده می‌شود و در انجام پروژه فلوئنت می توان از خروجی ضمن انجام پروژه گمبیت استفاده نمود و خروجی نرم افزار GAMBIT که به صورت هندسه جریان است را مورد بررسی قرار داد و عملیات مش بندی را بر روی آن انجام داد. نرم افزار فلوئنت قابلیت‌های گسترده‌ای دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام پروژه فلوئنت در زمینه مد‌‌ل‌سازی جریان‌های دائم و غیردائم اشاره کرد. یکی از دلایلی که سبب محبوبیت نرم‌افزار فلوئنت در انجام پروژه شده است مشکل قابل توجه در شبیه سازی آزمایشگاهی است که شبیه سازی آزمایشگاهی نیاز به بودجه به نسبت بالایی دارد و آنالیزهای حوزه آن بسیار مشکل و در بسیاری از موارد غیر ممکن است. بنابراین می‌توان از نرم افزار FLUENT با هدف بالا بردن میزان سرعت محاسبات عددی و آنالیز صحیح داده‌هایی از جمله فشار و درجه حرارت استفاده نمود. نرم افزار فلوئنت با استقبال بسیار زیادی در انجام پروژه مواجه شده است و توانایی تغییر شبکه‌های کوچک و بزرگ را در حالت‌های مرزی دارا است و این بهینه‌سازی با هدف حل شبکه به منظور دستیابی کاربر به نتیجه‌های دقیق ضمن انجام پروژه می‌شود. همانطور که گفته شد از نرم افزار FLUENT در حوزه‌هایی از جمله انجام پروژه مدل‌سازی جریان‌، انجام پروژه دینامیک سیالات و انجام پروژه انتقال ذرات استفاده می‌شود و انجام پروژه فلوئنت مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

همانگونه در مطلب بالا اشاره شد موسسه مشاوران شریف با هدف توسعه و پیشرفت در انجام پروژه نرم‌افزاری بنیان‌گذاری شده است و با بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه رشته‌های فنی مهندسی به انجام پروژه فنی مهندسی می‌پردازد که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام پروژه مهندسی کامپیوتر و انجام پروژه مهندسی برق اشاره نمود. نرم‌افزارهای رشته‌های مهندسی دارای تنوع بسیار زیادی است که در زمینه انجام پروژه‌های صنعتی و مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله نرم‌افزارهایی که در گروه مشاوران شریف بر آن تمرکز شده است می‌توان به انجام پروژه کلودسیم و انجام پروژه فرترن اشاره نمود که نرم‌افزار CLOUDSIM در رشته مهندسی کامپیوتر استفاده می‌گردد و نرم‌افزار FORTRAN نیز در رشته مهندسی مکانیک و دیگر رشته‌های مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در پایان لازم به ذکر است که اشاره کنیم خدمات موسسه مشاوران شریف را می‌توان در انجام پروژه صنعتی ، انجام پروژه نرم‌افزاری ، انجام پروژه شبیه سازی و انجام پروژه دانشجویی خلاصه نمود.

ایسوس

نظر شما چیست؟