در بازی غرق شوید!
نگاهی به نمایشگر مخصوص بازی ASUS ROG Swift PG27VQ
ایسوس در اوایل امسال (فروردین ماه) نمایشگر خمیده ROG Swift PG27VQ را معرفی کرد. این مانیتور در گروه محصولات ROG قرار دارد که بیان‌کننده قابلیت‌های ویژه آن برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها است. زیبایی این مانیتور شما را جذب می‌کند و امکانات آن هوش از سرتان می‌برد. این مانیتور از فناوری کوانتوم دات استفاده می‌کند و می‌تواند تصاویر و ویدئوها را با فرمت HDR نمایش دهد.

1606683296_1_0.gif

معرفی و مشخصات

PG27VQ یک مانیتور 27 اینچ خمیده با شدت انحنای 1800R است. پنل این نمایشگر از نوع TN با دقت تصویر WQHD است (2560 در 1440 پیکسل). نرخ نوسازی تصاویر آن 165 هرتز است و از فناوری کوانتوم دات سود می‌برد. کوانتوم دات فناوری جدیدی است که جایگزین فناوری LED و OLED در نمایشگرها شده است. سامسونگ یکی از پیشگامان صنعت نمایشگرهای کوانتوم دات در جهان محسوب می‌شود.
زاویه دید این نمایشگر از هر سو178 درجه است. زمان پاسخ‌گویی مانیتور گیمینگ جدید ایسوس نیز 1 میلی‌ثانیه است که این محصول را جزء بهترین مانیتورهای جهان در این زمینه قرار می‌دهد. به‌لطف دقت روشنایی 400 نیت می‌تواند تصاویر با کیفیت 2K HDR را به‌خوبی نشان دهد. در بازار مانیتورهای گیمینگ، کمتر محصولی به این قدرت روشنایی می‌رسد. نسبت کنتراست این نمایشگر نیز 1000 به 1 است. امکانات ارتباطی این نمایشگر شامل درگاه خروجی DisplayPort 1.2، درگاه HDMI 1.4، دو درگاه USB 3.0  و خروجی جک هدفون است. طراحی نمایشگر به‌گونه‌ای است که می‌توان کابل‌ها را درون خود نمایشگر پنهان و زیبایی میز کار را دو چندان ساخت.

طراحی بدون حاشیه این مانیتور باعث می‌شود تصاویر بزرگ‌تر از یک نمایشگر 27 اینچی عادی به نظر بیایند و هنگامی که کاربران بخواهند چندین مانیتور را به یکدیگر متصل کنند، فریم‌های اطراف پنل‌ها زیاد آزاردهنده نباشند.
ایسوس مانند تمامی محصولات خود، روی این نمایشگر نیز چندین فناوری اختصاصی عرضه کرده است. فناوری Aura Sync RGB کمک می‌کند تا این مانیتور از یک نورپردازی سازگار و یک‌دست با محیط اطراف سود ببرد و زیبایی دو چندانی پیدا کند. 
فناوری NVIDIA G-SYNC نیز باعث می‌شود تا تصاویر انعکاس نور نداشته باشند و زمان پاسخ‌گویی آن‌ها خیلی سریع و به مرز 1 میلی‌ثانیه برسد.
گیمرها می‌توانند بر اساس نوع بازی و تنظیماتی که نیاز دارند، مانیتور PG27VQ را پیکربندی و سفارشی‌سازی کنند تا بهترین تصاویر را به دست بیاورند. به عنوان مثال، کلیدهای GamePlus روی این مانیتور باعث می‌شوند گیمرها بتوانند بر اساس نوع بازی و مهارت‌های خود ماینتور را تنظیم کنند. همچنین، باید به فناوری GameVisual اشاره کرد که قابلیت تنظیم ماینتور در 7 مود مختلف را فراهم می‌کند.

حرف آخر

کاربران حرفه‌ای امروز تنها مانیتوری برای نمایش با کیفیت تصاویر نمی‌خواهند. بلکه دوست دارند خودشان مانیتور را بر اساس نوع بازی و علاقه‌مندی‌های خود تنظیم و سفارشی‌سازی کنند. بتوانند رنگ‌ها و جلوه‌های ویژه مانیتور را تغییر دهند و برای هر نو کاربری یک مود کاری انتخاب کنند. ایسوس در مانیتورهای حرفه‌ای و زیبای سری Republic of Gamers این امکان را برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها فراهم می‌کند. به طور ویژه، در مانیتور ROG Swift PG27VQ شاهد اوج هنرمایی این شرکت هستیم. چون مجموعه‌ای از فناوری‌ها و تکنیک‌های تصویری به کمک کاربران می‌آیند تا تجربه جدیدی از بازی‌های ویدئوی رقم بخورد و بدون اینکه خسته شوند، ساعت‌ها پای سیستم مشغول بازی باشند.

ایسوس

نظر شما چیست؟