ترکیب ایسوس برای بهبود کسب و کار
ایسوس با داشتن کامل‌ترین خط تولید قطعات کامپیوتر، همواره با نگاهی ویژه به کاربران خود، برای رده تجاری و صنعتی محصولاتی را بهینه و متناسب تولید و عرضه کرده است. به‌منظور بهبود عملکرد، ایسوس راه‌کاری با نام Powered By ASUS را در گذشته معرفی کرده بود که حال قصد داریم این راهکار را در دنیای کسب و کار و صنعت با هم رصد کنیم.

1606683296_1_0.gif

Powered By ASUS به این معناست که در صورت استفاده از محصولات ایسوس، در عمل عملکرد و بهره وری ورای یک سیستم عادی برای شما به‌دست خواهد آمد و در ادامه قصد داریم تا به برخی از راه‌کارهای تاثیر گذار ایسوس در بهبود کسب و کار در هر سری از محصولات بپردازیم:

مادربوردهای سری تجاری یا CSM

از ویژگی‌های این مادربوردهای سازگاری بالا، شرایط گارانتی ویژه، تضمین تامین قطعات، اطلاعیه‌های مرتبط با توقف تولید، تغییر در نسخه‌های جدید و سایر آن به‌همراه نرم افزار کاربردی ASUS CONTROL CENTER یا ACC است. این نرم‌افزار که به‌منظور کنترل کامل منابع در یک شرکت تجاری یا سازمان کوچک با هدف بهبود عملکرد و حذف هزینه‌های اضافه برای نگه‌داشت سیستم‌های فعال در مادربوردهای سری CSM گنجانیده شده است.
با کمک این نرم افزار به‌سادگی تمامی عملیات عیب‌یابی، بروز‌رسانی، پایش مداوم و کلیه عملیات امنیتی نظیر کنترل پورت‌ها و پروتکل‌های شبکه،غیر فعال کردن ریجستری، غیر فعال کردن پورت‌های USB و ... با یک کلیک بدون نیاز به حضور در کنار سیستم مهیا گشته است.

سرورها و Work Station های ایسوس

همانطور که می‌دانید، ایسوس یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان سرور در جهان است و در تولید مادربورد نیز عنوان نخست را به‌خود اختصاص داده است. یکی از مزایای سرورهای ایسوس، عدم اتکا به قطعاتی با استاندارد یا برندی خاص است. یعنی به‌طور مثال در سرورهای ایسوس شما مجاز هستید از هر برند رم یا هارد دیسک استفاده کنید که این عمل تا حد زیاد از هزینه‌های بالای قطعات اینترپرایز می‌کاهد. از سوی دیگر ایسوس با شناخت کامل و دیدی دقیق که بر‌گرفته از تیم تحقیق و توسعه خود، همواره محصولاتی بهینه از نظر کارایی بر مصرف انرژی را تولید کرده است که این موضوع در سرورها بسیار حائز اهمیت است. ناگفته نماند که سرورهای ایسوس در بین 500 سرور مختلف توانست جایزه 500 Green را به‌خود اختصاص دهد.

نمایشگرها و پروژکتورهای سری تجاری ایسوس

برند نخست نمایشگرهای گیمینگ سالیان سال است که نمایشگرهای سری تجاری را تولید و عرضه می‌کند. نمایشگرهایی از سری PA, PB و BE از نمایشگر‌های سری تجاری ایسوس هستند که با ویژگی‌هایی متناسب، عملکردی بهینه برای کاربر به‌همراه دارد. در نمایشگرهای PB و PA ایسوس با استفاده از طیف رنگ کالیبره شده یا اصطلاحاً ایجاد رنگ نمونه چاپ، هم از مصرف کاغذ می‌کاهد و هم بهره‌وری را بالا می‌برد. همچنین Signage‌های تجاری ایسوس نیز در سایزها و مدل‌های مختلف از مدل‌های تعاملی با پشتیبانی از 10 انگشت گرفته تا مدل‌های حرفه‌ای برای پیکربندی‌های چند تایی به‌منظور ویدئو وال در دسترس است. ایسوس در خط تولید خود بیشترین تمرکز را به‌سمت محصولات قابل حمل و سایز جیبی اختصاص داده است. طراحی ویژه این محصول به‌گونه‌ای است که تقریباً همه مدل‌ها توانسته‌اند جوایز معتبر طراحی مانند iF Design، Red Dot Design را کسب کنند. ابعاد کوچک، استفاده از منبع نورانی LED با فناوری DLP، باطری داخلی با قابلیت پاوربانک و راه‌کارهای ارتباطی متنوع از ویژگی‌های پروژکتورهای ایسوس هستند.

روتر‌های سری تجاری، BRT-AC828

هرچند روتر‌های ایسوس در زمینه گیمینگ و مصارف خانگی خوش درخشیدند، اما برای کسب و کارهای کوچک به‌تازگی روتری با نام BRT-AC828 معرفی کرده است. این روتر با استفاده از ویژگی‌های خاص مانند پشتیبانی از رابط M.2، پورتال ورود اختصاصی، ادغام شبکه های  WAN با امکان دستیابی به‌سرعت 2 گیگابیت بر ثانیه، در کنار سخت افزار رده بالا مانند طراحی ویژه آنتن‌های 4x4 MU-MIMO، پیکربندی دو بانده با امکان دسترسی به نرخ انتقال تا 2600 مگابیت بر ثانیه، رابط USB 3.0 و پشتیبانی از دانگل های 3G/4G و پایداری اتصال همزمان 250 کاربر شما از تهیه دستگاه‌های جانبی شبکه بی‌نیاز می‌کند.

کامپیوتر‌های کوچک یا سری Vivo

تنوع بالا و طیف کاربری متنوع باعث شده تا نام ایسوس در دنیای کامپیوتر‌های کوچک بدرخشد. از کامپیوتر‌های بند انگشتی گرفته (VivoStick TS10) تا مدل‌های شکیل و قدرتمند در سری VivoPC VM و VivoPC VC با پیشرفته‌ترین و متنوع‌ترین پیکربندی با  قطعات و تجیهیزات به‌روز آماده استفاده در دنیای کسب کار است. طراحی فاخر، مصرف بسیار پایین نسبت به کیس‌های رومیزی، عدم ایجاد نویز و صدا، رابط‌های ارتباطی متنوع از ویژگی‌های این رده از محصولات ایسوس است. همچین در این خانواده سری ASUS PRO نیز گنجانیده شده که با هدف استفاده به‌عنوان Client box در شرکت‌های مبتنی بر ایستگاه کاری کاربرد دارد. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟