03/08/1396 - 16:28
UNITEK Y-1092 ؛ یک ایستگاه چندمنظوره USB3.0
UNITEK Y-1092 یک دستگاه کاربردی با قابلیت انجام چند عملکرد به‌صورت هم‌زمان است. همچنین، می‌توانید هر نوع کارت حافظه SD و حافظه فلش را به این دستگاه همه‌کاره متصل و از اطلاعات آن‌ها نیز استفاده کنید.

1606683296_1_0.gif

UNITEK یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی USB نظیر شارژر، هاب، آداپتور تبدیل، کابل شارژ و کارت‌های PCI-E ارائه‌کننده پورت‌های USB3.0 است که محصولات متنوع و باکیفیتی را عرضه کرده است.

Y-1092 یونیتک یک دستگاه کاربردی با قابلیت انجام چند عملکرد به‌صورت هم‌زمان است. این محصول این امکان را به شما می‌دهد که هارددیسک یا SSD اینترنال خود را به مبدل ساتای داخلی آن متصل و به‌صورت یک هارددیسک اکسترنال از اطلاعات روی آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این ‌کار کافی است تا هارددیسک یا درایو حالت جامد خود را از قسمت کانکتورهای آن وارد محفظه مخصوص کنید، پس از چند ثانیه هارددیسک شما به‌عنوان یک دیسک مجزا توسط کامپیوتر شناسایی می‌شود و اطلاعات آن قابل استفاده است. همچنین، می‌توانید هر نوع کارت حافظه SD و حافظه فلش را به این دستگاه همه‌کاره متصل و از اطلاعات آن‌ها نیز استفاده کنید. این محصول با تمام هارددیسک‌های 2.5 و 3.5 اینچی در ظرفیت‌های مختلف سازگار است و از رابط ساتا 3 برای نقل ‌و ‌انتقال داده‌ها استفاده می‌کند. دو درگاه USB3.0 با سرعت انتقال داده تا 5 گیگابیت ‌بر ‌ثانیه و سازگار با پروتکل SCSI و قابلیت ورود به حالت استندبای پس از 30 دقیقه عدم فعالیت، دیگر ویژگی‌های ایستگاه چندمنظوره Y-1092 یونیتک را تشکیل می‌دهند.

ایسوس

نظر شما چیست؟