به جای آیفون 8 پلاس چه گوشی بخریم؟
بهترین گوشی‌های جایگزین برای آیفون 8 پلاس + عکس
اپل امسال از آیفون 8 پلاس در کنار دو آیفون دیگر که آیفون 8 و آیفون 10 نام دارند رونمایی کرد، اما آیا خرید آیفون 8 پلاس بهترین انتخابی خواهد بود که یک کاربر می‌تواند انجام دهد؟ به نظر ما اینطور نیست و گوشی‌های باکیفیت دیگری وجود دارند که به مراتب از آیفون 8 پلاس محصولات بهترین هستند و می‌توانند جایگزین خوبی برای این اسمارتفون باشند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه جدیدترین گوشی‌های هوشمند را خریداری و از آن‌ها استفاده می‌کنید. اگر از این دسته افراد باشد، احتمال اینکه برای خرید آیفون 8 پلاس خیز برداشته باشید بسیار زیاد است! اما توصیه می‌کنیم برای چند دقیقه هم که شده فکر خرید آیفون 8 پلاس را از سر خود بیرون کنید و با ذهنی باز به گوشی‌هایی فکر کنید که می‌توانند جایگزین آیفون 8 پلاس اپل باشند!

به نظر شما هم اکنون چند اسمارتفون کیفیت لازم به منظور رقابت و جایگزین شدن با آیفون 8 پلاس اپل را دارند؟ اگر در شناسایی این اسمارتفون‌ها با مشکل مواجه هستید، این مقاله شما را راهنمایی خواهد کرد. در ادامه این مطلب به معرفی 8 گوشی می‌پردازیم که می‌توانند بهترین جایگزین برای آیفون 8 پلاس اپل باشند. با سایت شبکه همراه باشید.

آیفون 10 یا ایکس اپل (Apple iPhone X)

اگر از نظر بودجه با محدودیت مواجه نیستید، بدون تردید آیفون 10 اپل در مقایسه با آیفون 8 پلاس یک انتخاب بهتر خواهد بود. آیفون 8 پلاس تقریبا از نظر ظاهر تفاوتی با آیفون 7 پلاس ندارد، اما آیفون 10 یا ایکس از تمام آیفون‌هایی که تاکنون دیده‌اید متمایز است. صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر 2436 در 1125 پیکسل، تراشه قدرتمند A11، رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، پشتیبانی از افکت‌های AI (هوش مصنوعی) و باتری 2716 میلی آمپر ساعتی تنها بخشی از ویژگی‌های آیفون 10 محسوب می‌شوند. بدون تردید این اسمارتفون در مقایسه با آیفون 8 پلاس یک انتخاب بهتر است.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL)

چرا یک گوشی قدرتمند که از اندروید خام یا بهتر بگوییم ناب گوگل بهره می‌برد را خریداری نمی‌کنید تا به روز رسانی‌های اندروید را پیش از هر گوشی دیگری دریافت کنید! اگر تعصب خود بر روی سیستم عامل iOS را کنار بگذارید، به شما اطمینان می‌دهیم که گوشی پیکسل 2 ایکس ال یک جایگزین عالی برای آیفون 8 پلاس خواهد بود. این گوشی از نمایشگری بزرگ‌تر و 6 اینچی بهره می‌برد و وضوح تصویر 2880 در 1440 پیکسل را ارائه می‌کند. طراحی آن مدرن‌تر از آیفون 8 پلاس است و دستگاه به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود. رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3520 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی گوشی پیکسل 2 ایکس ال گوگل هستند.

مطلب پیشنهادی

چرا گوشی پیکسل 2 ایکس ال از آیفون 8 پلاس بهتر است؟
آیفون 8 پلاس بخریم یا پیکسل 2 ایکس ال؟

گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8)

یکی دیگر از بهترین جایگزین‌های آیفون 8 پلاس اپل گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ است. نوت 8 از نمایشگری 6.3 اینچی و بدون حاشیه بهره می‌برد که وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل را ارائه می‌کند. رم آن 6 گیگابایتی است و تراشه اگزینوس 8895 در آن بکار رفته که قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. دوربین اصلی گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ هستند.

مطلب پیشنهادی

همه چیز در باره گلکسی نوت 8 سامسونگ + عکس
فبلت جدید سامسونگ چه مشخصه‌های جدیدی دارد؟

ال‌جی وی 30 (LG V30)

گوشی هوشمند ال‌جی وی 30 هم علاوه یک طراحی مدرن‌تر در مقایسه با آیفون 8 پلاس را ارائه می‌کند و از نظر سخت افزاری هم در بسیاری از زمینه‌ها نسبت این محصول برتری دارد. ال‌جی وی 30 از نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر 2880 در 1440 پیکسل بهره می‌برد که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در آن بکار رفته و رم گوشی ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است و یک سنسور 5 مگاپیکسلی هم دوربین سلفی آن را تشکیل می‌دهد. باتری دستگاه هم ظرفیت قابل قبول 3300 میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهد کرد. با توجه به این مشخصات مطمئنا ال‌جی وی 30 هم می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون 8 پلاس باشد.

مطلب پیشنهادی

گلکسی نوت 8، آیفون 7 پلاس یا ال‌جی وی 30؟ راهنمای خرید + عکس

گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8)

گلکسی اس 8 سامسونگ در حال حاضر یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و زیباترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است که مطمئنا گذشته از قابلیت‌های سخت‌افزاری، از نظر ظاهری هم بسیار بهتر از آیفون 8 پلاس اپل طراحی شده است. این گوشی از نمایشگری 5.8 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل بهره می‌برد. رم آن 4 گیگابایتی بوده و تراشه اگزینوس 8895 در آن بکار رفته است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این گوشی بسیار زیبا و خوش دست محسوب می‌شوند.

اسنشال‌فون (Essential Phone PH-1)

قبول داریم که پیدا کردن گوشی اسنشال‌فون برای خرید بسیار دشوار است، اما این موضوع سبب نمی‌شود که این گوشی از لیست بهترین جایگزین‌های آیفون 8 پلاس اپل حذف شود. اسنشال‌فون از نمایشگری 5.71 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 و ساختار بدون حاشیه بهره می‌برد. رم آن 4 گیگابایتی بوده و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در آن بکار رفته است. دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی آن از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره‌مند است. باتری دستگاه هم ظرفیت 3040 میلی آمپر ساعتی دارد.

مطلب پیشنهادی

مقایسه تصویری اسنشال‌ فون و آیفون 7 اپل + عکس
اسنشال فون به همین زودی رقیب آیفون‌های اپل شد!

شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2)

اگر به دنبال یک گوشی منحصر به فرد و بسیار شیک هستید، شیائومی می میکس 2 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان باشد. این گوشی از نمایشگری بدون حاشیه و 5.99 اینچی بهره‌مند است که وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند. رم 8 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835 در آن بکار رفته‌اند. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و یک سنسور 5 مگاپیکسلی هم دوربین سلفی آن را تشکیل می‌دهد. باتری اسمارتفون مذکور هم ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی دارد.

مطلب پیشنهادی

به جای آیفون 7 پلاس، شیائومی می میکس بخرید!
چرا شیائومی می میکس از آیفون 7 پلاس اپل بهتر است؟

وان‌پلاس 5 (OnePlus 5)

آخرین گوشی که به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های آیفون 8 پلاس معرفی می‌کنیم، گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 است. این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل بهره‌مند بوده و رم 8 گیگابایتی دارد (البته نسخه‌ای از این گوشی با رم 6 گیگابایتی هم عرضه شده است). تراشه اسنپدراگون 835 در آن بکار رفته و دوربین اصلی گوشی از دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی این اسمارتفون هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی قدرتمند دیگر تشکیل شده است. باتری وان‌پلاس 5 هم ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی

6 دلیل که ثابت می‌کنند باید گوشی وان‌پلاس 5 را بخرید!
چرا باید به فکر خرید گوشی وان‌پلاس 5 باشیم؟

کلام آخر

علاوه بر گوشی‌های نام برده شده، اسمارتفون‌های دیگری هم وجود دارند که به واقع می‌توانند جایگزین خوبی برای آیفون 8 پلاس اپل باشند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید این گوشی عجله نکنید و تمام گوشی‌های دیگری که باکیفیت هستند را هم مورد ارزیابی قرار دهید. امیدوار هستیم که از این راهنمای خرید لذت برده باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟